WORK OUT BABE

Kommer jag klara 2 km på 10 min? Det är frågan det. Hårdträning!!!!
Postat av: Alex

Tack så jättemycket för hjälpen! :-) Var lite inne på det spåret att man inte skulle leva upp till sina förväntningar på sig själv. Det andra hade jag ingen aning om, haha. Tusen tack :-)

2011-01-17 @ 16:06:52
URL: http://alexdahl.se
Postat av: Operation Ökenstorm

Hey kolla in min blogg och rösta på mig i tävlingen, och du, sa jag föresten att jag är helt aweeesome!? :D Närå men kör hårt med träningen fröken Östman ;)

2011-01-17 @ 16:08:00



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: