Äntligen hemma

Blev en kort skoldag idag då jag hade tid hos tandläkaren och inte hunnit tillbaka pga. Timråbussarna. 
Hade för övrigt, och helt ointressant för er, fina friska tänder utan hål och problem så jag fick beröm av tandisen, hihi! Tur man är bra på något iaf.. tandborstnings-VM borde väl finnas?! Ska lugnt anmäla mig!

Resten av dagen kommer att ägnas till pluggning då jag har fem saker som ska vara klara inom en tidsram på 10 dagar (minus de 4 dagar då jag är i Karlskrona)... Så jag har en hel del att ta hand om. Slagit på mina gamla vänner Muse för att peppa mig för att plugga HÅRT HÅRT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT i typ 6 timmar sedan paus för Big Brother/mat.



Postat av: Anonym

mina tänder fick mvg med /sara

2011-03-29 @ 15:34:19
Postat av: onlyerik

folk tycker olika :D fråga dom inte mig

2011-03-29 @ 16:58:25
URL: http://onlyerik.com



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: