boringday.se/whocares

Fan är ni bloggkåta i min blogg eller? Ni är ju redan fler än vad ni var igår...

Denna dag har varit o-erhört o-innehållsam. Drog in till skolan vid 10 och gick på ett möte på stadshuset inför studenten. Kan meddela till alla studenter i Sundsvall att tredagars blir upplagt såhär: ons-tors - stads och fre - oscar.

Efter det så mötte jag upp min ven Cecilia och vi fixade en hel del inför en lecture vi ska hålla tillsammans med Malle nästa vecka. Kommer att bli awesome! Så innan jag lägger mig idag ska jag ha gjort klar min del så jag slipper det imorrn...

OCH IMORRRGONNNN... så drar jag äntligen ner till min älskling för att se sådär gulliga ut tillsammans och springa på fester och bal. Blir fint det. Kommer självklart med bilder från det på måndag. 

Nu ska jag fortsätta plugga. Bye.

Btw, min sista dag på shakydiet idag. WOHO!!!!!
Postat av: Kimberly

Vilken cool design, gillar den verkligen haha. har du gjort den sj? :D kram

2011-04-04 @ 19:06:45
URL: http://kiwberly.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: