Min dag i korthet

Sov 5 timmar inatt
Lyckades ramla utanför skolan och skrubba upp mitt knä och förstöra mina byxor
Fick söta skalmanplåster av min lärare *hihi*
Köpt löshår som jag ska använda på balen
Kollat på min fina balklänning om dagdrömt om balen
Testat hundra olika balfrisyrer med håret och kan inte bestämma mig
Trött som en gris och åt en semla för att bli pigg (någon anledning måste jag ju ha!)
Besviken över att Timrå håller på att förlora mot Södertälje
...
Nu?
...
DÖD i huvudet och skulle behöva minst 10 timmar sömn inför seminariumet imorgon.



Stackars lilla knä..


Min oerhört fina klänning :')


Mitt hår med mitt nyköpta löshår. Behövde varken färga
löshåret eller mitt eget. NICE!
Postat av: Annika

Åh! Snygg balklänning. Nu blev jag riktigt avis, jag gick aldrig på balen.



Mm moringa är grym, får nog bli en sån nästa gång jag shoppar :)

2011-03-03 @ 21:33:04
URL: http://blushrush.blogg.se/
Postat av: Elli

Bara Timrå som är klart för icke slutspel dä ;(

2011-03-03 @ 22:36:04



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: