Pluggapa

Suttit i några timmar nu med bara skön musik och pluggat. Att plugga kan ibland vara lite som en meditation då man kan fly från verkligheten en stund och bara fokusera på något annat. 

Min psykologiuppgift ska vara inne om 3 timmar och jag känner mig halvfärdig även om jag är klar med den sedan en timme tillbaka. Får ta och sätta mig och analysera den lite en stund till sedan skickar jag in skiten.
Edit 21.24: Orkade inte analysera nå mer så äntligen skickat in den! woooo bara 3 saker kvar denna vecka sedan tar jag lov!

Dagen har varit oerhört seg med sega lektioner och ett intressant seminarium som jag var lite halvt oförberedd på men det gick bra ändå. Att diskutera är min grej, vare sig jag kan något om ämnet eller inte vilket kan vara till min nackdel många gånger, men inte idag!

Nej nu djävlar ska jag fixa klart denna uppgift, färga mina ögonbryn/ögonfransar och sedan rita lite på min ritplatta!



Stökigt skrivbord, en kopp te, skoldatorn, psykologiboken och min fina ritplatta.
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Ibland ska man nog hellre vara tyst om sina åsikter, iallafall när det gäller att såra andra eller inte. Speciellt såna man inte känner.

Nog för att jag kan ta kritik, men tänk på att alla inte kan det!



Hoppas allt är bra ändå!

2011-03-01 @ 21:24:48
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Färgstarka ögonbryn till en färgstark person helt enkelt :)



Tacktack!

2011-03-01 @ 21:35:44
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Det är "bara" en hobby jag har :) Arbetslösheten gjorde mig till ett sminkfreak, haha!

2011-03-01 @ 22:09:56
URL: http://zandrassmink.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: