Pulverdiet -> 14 dagar

Japp, som rubriken lyder. Från och med imorgon startar jag en två veckors diet med pulver. Och nej, det är ingenting jag vill förespråka som hälsosamt eller nyttigt men det är mitt val...

Anledningen?
Fick hem min balklänning för två veckor sedan och den satt nästan perfekt, jag var så lycklig. Idag testade jag den och SJÄLVKLART så får mamma inte igen dragkedjan som sitter vid höften. Blev lite less men eftersom jag inte får träna så kom jag med idéen om att köra på en minipulverdiet då det ändå bara är 2 veckor kvar till balen

Jag kommer att äta 4-5 portioner om dagen så ni behöver inte vara oroliga att jag kommer att tyna bort. Sedan behöver ni inte komma med predikan om att jag kommer att gå upp all vikt efteråt för grejen är att jag använder den där DYRA klänningen en dag och sedan är det över = klänningen ska inte sitta på min kropp resten av mitt liv. 

Ger er självklart en update om mitt lilla pulverdietsrace under dessa två veckor och självklart lägger jag ut finfina bilder på mig från dagen D sen.

:)
Postat av: SOFIAS

jaaaha , haha tack för tipset:D (är lite snurrig,vimsig):)

2011-03-15 @ 19:56:47
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: tasha

men inte diet, uschhh. ät godis <3

och tack! <3 ball header, btw

2011-03-15 @ 20:04:44
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Frida Bennerman

Vill du ha finfina bilder på dig i balklänningen? Jag ställer gärna upp, du är ju ändå min lilla minigranne :) Kan göra det gratis om jag får använda bilderna på hemsidan osv sedan.

2011-03-16 @ 08:23:00
URL: http://www.fridabennerman.se
Postat av: Liebling

är inte förtjust i pulverdieter alls, men eftersom det är tillfälligt så är det ju okej. tycker ditt projekt verkar väldigt bra.

2011-03-16 @ 22:28:01
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: