Sailorboy is coming home! :D

Längtar efter min sjöpojk och som tur är kommer han hem en timme tidigare! YEY!
Somnade till efter jag hade gjort Etik och Livsfrågor-provet vilket var väl behövligt. Dock mår jag lite illa nu som jag brukar göra efter jag råkat somna en timme bara sådär. Vaknade av att Black Books var på och tjejen i serien stönade HÖGT till nån snubbes röst.. HAHA! Flög upp ur sömnen och stängde av datorn snabbt så inte mina föräldrar skulle tro jag var galen. 

Nu: MAT
Sen: En dusch
Senare: En puss på min pojk :')


Väntar mig en sån här kyss på perrongen Robin, okej?



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: