Less

Är less på det mesta just nu. Festat två dar i rad, inte likt mig för fem öre. Ska äntligen få sova så ska begrava mina tankar och hoppa ner i den skönaste sängen i världen nu. Natti.
Postat av: Mimmi Zilverframe

hejsan , jag undrar om du vet var man kan fixa photoshop gratis har försökt med att ladda ner det på 100 olika men går ej :(

2010-12-06 @ 00:36:29
URL: http://mimmizilverframe.blogg.se/
Postat av: Johanna Audigier

och du skulle behöva vara lite tystare.... du behöver inte kommentera om du ska klaga en massa... bara för att göra reklam för din egen sida och tro att du kan få folk som vill ha din design.. fullaste headern ever är ju din!?...



gå och lägg dig....

2010-12-06 @ 00:57:18
URL: http://audigier.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: