SLAAPPPP DAG

Haft en dödardag med Sheldon och träning. Nu sitter jag och förbereder mig inför ett rapport-seminarium som jag ska på imorgon. Lite drygt att läsa igenom 5 (20-sidors) rapporter men det blir nog bra, är lite hård i min rättning men wtf, jag lär mig lite av det också. 

Nu ska jag fortsätta med rapporterna så uppdaterar lite bättre imorgon när jag har orken! :)



Bjuder på värmande bilder från Grekland i juni!







Postat av: Mimmi Zilverframe

jag har bittorrent :)

2010-12-06 @ 21:29:34
URL: http://mimmizilverframe.blogg.se/
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:57:05
URL: http://superblogs.topplista.com/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: