Blä på denna dag

Well hello!
Sitter just nu på första lektionen, Astrofysik. Aproligt ämne som jag måste skriva en rapport på 3 veckor framåt så nu blev den inte lika rolig längre. Orkar seriöst inte mer saker i skolan nu. På gränsen till att släppa allt och ge upp för jag har ingen struktur någonstans och jag känner mig stressad och full av panik. FUCK.

Detta måste jag fixa innan jag får lov, och samtidigt ska jag försöka ha en fritid och umgås med mina vänner. Kommer det att gå? Förmodligen inte. Livet suger just nu.
  • V.45
  • Fysik B prov
  • Fysik B labbrapport x2
  • Fysik A hemprov
  • Samhälle/Historia rapport del 1
  • V.47
  • Matematik D prov
  • Bokseminarium om en bok jag knappt börjat läsa
  • V.48
  • Astrofysik rapport
  • Samhälle/Historia rapport klar för seminarium
  • V.49
  • Samhälle/Historia rapport slutgiltiga
  • V.50
  • Bioteknik prov
Om jag hade haft ett nytt val inför gymnasiet hade jag VERKLIGEN INTE valt natur. Jag hade valt något som jag haft användning av så jag slipper börja om från början igen när jag ska plugga vidare på högskolan. Tänk att vara färdigutbildad frisör? gahhhhhhhh. Hatar detta skolliv.
Postat av: Neha

Oj, lycka till med alla prov

2010-11-09 @ 15:42:24
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: