Fastnat i dörren..

Sprang runt som en dåre nyss i huset innan jag skulle till bussen då jag tappat bort min korthållare. Pratade med pappa i telefon och han hittade den i bilen som tur var och nu är han påväg hem med bilen åt mig så jag hinner in till min enda lektion för denna vecka.

När jag lade på så sprang jag glatt till mitt rum men fastnade och ströps nästan i dörren... AJ! Hade min mobil i handen så blev ett fint strypkort med ansiktet helt ihoptryckt av halsduken...


Postat av: Jalla

HAHAHAHAHAHAHAH! Klockrent!

2010-11-18 @ 13:16:07
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Helg snart :) Ska du hitta på ngt speciellt då? =)

2010-11-18 @ 18:55:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: