Rivalernas dag!

Ikväll spelar Timrå mot Brynäs och självklart ska jag pallra mig dit!

Fixat sittplatser åt mig och brorsans tjej, som hör och häpnad är från Gävle och håller på Brynäs. Kommer bli vilda diskussioner och en hel del bråk om varför Timrå vann (..). Att vi ska spendera resten av kvällen tillsammans får vi ju se hur det går.

Skämt åsido, kommer bli skoj att gå med Elli då vi bara umgås när Oscar är med men nu får vi lite girltime. ;)


HEJA TIMRÅ!!!




Pappa hoppas på mycket istid ikväll då han tagit över Pääjärvis plats i laget!





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: