Totalt insnöad..

..i skolarbete. Men imorgon ska även riktig snö komma vilket betyder att jag kommer att ha en försenad buss (läs: buss som ställs in.) och ett jobbigt humör då snö och jag inte är bästa vänner. 

Sitter just nu och skriver på min extremt grymma rapport om folkmorden i Rwanda. Säger bara, jag och word borde inte samarbeta för ingenting vill bli som jag vill att det ska bli. Sedan kan jag inte förvänta mig att word ska skriva åt mig men det är ju en helt annan femma. 

Nej, åter till rapportskrivning. Bye.
Postat av: Anna Katana

Låter ju inte som att du har jätteroliga kvällar framför dig med massa plugg. Såg hur mycket du skulle hinna med utöver rapporten i inlägget under.

Åh, vad jag är glad att jag är klar med mina studier :D

2010-11-09 @ 17:35:40
URL: http://annakatana.devote.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: