Träning på g + viktnedgång!

Mitt skolprojekt är inte nedlagt, verkligen inte, men jag har inte orkat uppdatera här då jag skriver loggböcker annars.

Hittills har jag gått ner 5 kg på 5 veckor och det är grymt härligt! Nu är det bara 13 kg kvar till mitt mål!

Bytte ut min crosstrainer jag har på rummet till pappas cykel för att få lite ny motivation till att träna hemma framför tvn då jag inte vill använda min x-trainer för den låter så mycket. Sedan orkade jag inte ta bussen till stan för att träna 1 timme där när jag bara kunde träna hemma.

Så det ska jag göra nu, hoppa på cykeln, slå på en film och cykla en himlans bra bit! Uppdaterar senare om hur mycket det blev och så vidare. ;)



Update: 30 min framför tvn. Helt död efter att ha kört på höga växlar sista 5 min.


Postat av: Emma

GUD vad du är duktig matilda! Jag är ett stort faan! :D

2010-11-15 @ 21:09:36
URL: http://reflexnalle.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: