Ny kategori, ny grej!

Jag har gjort en ny kategori i ära till mitt projektarbete som jag valt att genomföra sista året i gymnasiet under perioden oktober-april, alltså ungefär 6 månader framåt.

Mitt projekt går ut på att börja träna och att börja tänka mer på min hälsa då jag blivit latare och tyngre under gymnasietiden. Projektet kommer främst vara till fördel att jag stressar mindre och genom det kan ta bukt på mina sömnbesvär. Jag kommer inte heller kunna ta några genvägar i detta då jag faktiskt får betyg för det, läskigt värre men motiverande till tusen!

Just bloggen tänkte jag använda för att kunna skriva ner tankar, reflektioner och skriva allmänna saker kring projektet för att det ska kunna bli lättare för mig att kolla tillbaka på denna period när jag ska redovisa det för alla på skolan.
Postat av: AMANDA FALK

härliga bilder :D spänannde med hälso-projekt, det vill jag också göra i trean!

och ja, all träning är underbart, älskar det! att leva ett aktivt liv har verkligen emd sin miljoner fördelar och ger massa postivia effkter :D

Hoppas du fått en super bra start på veckan, sov gott!

2010-10-11 @ 23:29:15
URL: http://amandafalk.se



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: