Viktnedgång

Att ställa sig på vågen och se att siffrorna bara droppar är en underbar känsla. Det blir som en bekräftelse på att jag gjort det jag ska och att jag har gjort det rätt.

Att gå ner i vikt på det sätt jag gör anser jag vara det hälsosammaste då jag INTE struntar i att äta t.ex. kolhydrater utan att jag äter lagomt av allt. Att utesluta något bara sådär tror jag aldrig vår kropp mår bra av.

Jag har gått ner 6 kilo sedan början på november. Det kan låta lite men det handlar om att ta det lugnt och inte stressa. Om jag skulle börja stressa så kommer jag bara bli trött, inte orka med skolan och troligen gå upp alla kilon som jag lyckats gå ner på en gång efteråt. Sedan kommer jag troligen inte orka att anpassa min nya kropp till en ny livsstil. För det är just det jag har gjort, jag har ändrat min livsstil. Jag tränar minst 3-4 gånger i veckan både hemma på löpbandet och på gympass. Jag äter det jag behöver/när jag är hungrig och jag kanske unnar mig något gott nån gång i månaden bara för att jag vet att det försvinner när jag tränar.
Sluta förstöra era kroppar med bantning, börja träna!




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: