Busshelvete

Vaknade glad och ställde mig på löpbandet. Åt en lång och härlig frukost med en ostfralla och jordgubbssmoothie. 

Dock blev det ett helvete när jag skulle ta mig till skolan.
Gick väldigt tidigt till bussen och den var så seg att den kom den tid den skulle varit framme i Timrå. Alltså 10 minuter för sent.

När jag sedan kom fram till Timrå och skulle gå till min anslutningsbuss så hade jag ju självklart även missat den pga. den första sega bussen. Fick stå och frysa som en litet löv på en höstdag och vänta på att nästa buss skulle komma 02min senare. Fast den kom inte heller. Efter 35 min så kom TVÅ långfärdsbussar så var bara att välja och vraka. När vi kommit in till stan så ÅKTE DEN FÖRBI ALLT, fick panik och trodde att nu var jag körd och skulle få åka till Hudik. Tur i oturen så åkte den bara till järnvägsstationen och sedan till bussstationen. 

Kom bara 5 min försent iaf för sprang som en jude till skolan.


Postat av: Linnea

sv; tackar =) allt bra?

2011-01-18 @ 20:02:33
URL: http://liasplace.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: