INTE GÅTT UPP ETT ENDA GRAM

Fan vad jag känner mig awesome just nu, mer än igår faktiskt.

Jag vågade inte väga mig under högtiderna så har jag skitit i det så jag inte skulle bli besviken över en viktuppgång. Bara för det när jag ställde mig på vågen imorse så sa den att jag står exakt på den vikt som jag gjorde förra gången jag vägde mig, alltså innan jul.

Roligt om jag hade gått ner, men har ju suttit och latat mig hela lovet så ingen idé att förvänta sig något sånt. Trodde verkligen att jag hade förstört allt men nu är det bara att köra ännu hårdare.

Nu blir det en skön powerwalk på löpbandet till min nya favoritserie Entourage.


Postat av: Jennifer

jag tog min powerwalk som vi sa =). Hur gick det för dig?

2011-01-11 @ 09:50:17
URL: http://pieceofpie.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: