Seg dag

Låg och myste för mig själv i sängen i morse i 40 min. Hann varken springa på löp bandet eller fixa till mig. Har redan haft en lektion och nu är det en till innan lunch. Efter lunch har jag bara en lektion och sedan ska jag springa iväg till mammas jobb med Emelie och sola våra arslen bruna.

Ikväll kommer äntligen R hem och jag somnade superglad av den tanken igår. Ska dra iväg till flygplatsen runt 7 och hämta honom. Kommer väl bli ett typiskt "hollywood-meeting" där vi springer mot varandra, släpper allt i vi har i händerna, hoppar på varandra och pussas i 20 min. ELlller inte, men en puss förväntar jag mig!





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: