Torkar bort dammet från bloggen

Råkade skaffa mig ett liv där i mitten på april.. Släppte datorn och... pluggade.

Men nu är jag äntligen klar med denna skitpluggning. Denna blogg kommer inte ha något med orden SKOLA, PLUGG, LESS och PAIN att göra längre. W-o-n-d-e-r-f-u-l.

Under dessa tre år har jag slitit konstant som ett djur. Jag har offrat mina kvällar och helger till att skriva meningslösa rapporter om hur DNA fungerar och luskat på vad de olika symbolerna i "The catcher in the rye" var och betydde. Nu får jag äntligen andas ut och göra det jag alltid velat göra - SLAPPA!

Nej, helt ärligt. Det här med att slappa är dessvärre inte alls så roligt. Jag saknar att vara sysslosatt på dagarna, kanske inte just med att plugga men att kunna åka någonstans, träffa människor och inte bara sova bort dagarna som jag gör nu. 

Denna blogg fanns vid min sida under hela mitt sista år och tråkigt nog så tror jag att den ska få fortsätta befinna sig i det stadiumet. Jag vill påbörja något nytt där jag inte behöver ha minnen framför mig. 

Slutet på denna blogg
Början på min framtid
...och kanske början på en ny blogg?



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: