Ångest

Fått många ångestattacker idag...

Först och främst har jag 2 essays att skriva till på onsdag i engC och det är jag verkligen inte klar med. Kommer att bli superpluggning imorgon och sitta hela eftermiddagen/kvällen med det.

För det andra så är jag helt lost gällande vad jag ska hitta på i höst. Det står emellan att komma in i försvarsmakten eller söka nån typ av psykiatrikurs för det är det enda som skulle intressera mig nog för att få mig motiverad till att plugga hårt. Plus att jag hittade en distansutbildning i psykiatri så det är super! Jag pluggar som bäst hemma då jag hatar att ha speciella timmar på dygnet där jag SKA plugga.

Känner verkligen att denna blogg handlar för lite den jag verkligen är och de tankar jag bär på. Tro mig, de är många!! Men att öppna sig för 100 pers känns inte alltför tryggt, förstår inte hur storbloggarna klarar av det...

Godnatt på er! PUSS



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: