Checkers använder bilder på mig...

UTAN ATT JAG VET DET!
Vad är det för skit?!


Jag gick min mopedkörkortsutbildning hos dem  för kanske 3 år sedan och med mitt halvtaskiga minne så VET jag att jag aldrig ställt upp på en bild för dem. Hur gick detta till? 


Mina teorier:

1. Dom knäppte kort helt random och jag råkade fastna på bild och såg lycklig ut
2. Dom smög efter mig en hel dag och väntade på det rätta ögonblicket och knäppte kort
3. Tog smygbilder på mig under min mopedkörkortsutbildning 


Imorgon ska jag tusan dit och snacka med dem och kräva att dom endera ger mig ersättning för att jag förgyllar deras presentation eller att dom tar bort kortet helt!
Postat av: simone

Haha oj, tråkigt att dem använde en bild på dig utan att fråga!

2011-03-14 @ 20:03:11
URL: http://gmz.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: