Dag 14 - pulverdiet

Det har redan gått två veckor av min diet. Gud så snabbt tiden går!!

Och vet ni vad?
Trots helgens festligheter så har jag ändå gått ner i vikt! -0,4 kg för att vara exakt!

Så bara för att ni råkar fuska en dag så betyder det inte att ni ska ge upp allting. Det bästa är att fortsätta där man var och kämpa lite hårdare! Om jag kan göra det här så kan ni där ute som slappar på rumpan också göra det!

En annan sak som jag märkt med nutrilett är att många säger till mig hur äcklig den är. Jag håller verkligen inte med då jag tycker den smakar som oboy.. Dock märkte jag igår att om jag tog mer  än 2 dl vatten så förstörde det hela smaken, så jag kan förstå er varför ni tycker den är äcklig. Fast bara för att man tar mindre vatten så betyder det inte att drycken blir sämre utan det är bara att se till att man dricker mer vätska som vatten/te/kaffe vid sidan av. Try it!

Jag borde fan bli spokesperson för nutrilett... haha! 





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: