Dag 15 - pulverdiet

Eftersom jag skrivit för alla andra dagar så kanske man ska ta och skriva även på denna då det är SISTA DAGEN MED SHAKES! .. för denna gång!

Dessa två veckor har varit helt energilösa då jag gått på sparlågor. Dock har jag gått ner en hel del i vikt och det har gjort att energin har hållits uppe på grund av så stor motivation till att lyckas. Och jag kan säga er, utan allt stöd jag fått från familj, vänner och här på bloggen så hade jag inte orkat! Tack så hemskt mycket!

Totalt sett har jag gått ner nästan 9 kg och med denna pulverdiet så har jag gått ner 4 kg. Om det inte hade varit för att jag drar bort i helgen så hade jag lugnt fortsatt med pulverdieten!

Jag hade egentligen inga konkreta mål med denna diet men jag känner ändå att än är jag inte klar så efter jag kommit hem från helgens festligheter så ska jag ta och hoppa upp i pulverbåten igen och segla mot horisonten där mina 9 kg bara är ett minne blott.

I WILL BE BACK HUNTING THOSE LAST KILOS DOWNNNNNNNN

En helt okänd men väldigt inspirerande tjej!
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Missa inte chansen att bli Dagens Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :)



http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day-1.html

2011-04-02 @ 14:16:22
URL: http://caydens.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: