En fartfylld helg

Jag vet att ni saknat mig, Tilly-lovers! ;)

Anledningen till varför jag inte har nördat blogg och bloggat är för att jag har ett liv även utanför internet. Chockerande va? Nej men eftersom min pojkvän pluggar i en annan stad på veckorna så är helgerna de enda tillfällena som vi får träffas och självklart så blir det att datorn kommer i andra hand då.

Just nu sitter jag och planerar lite inför veckan samtidigt som jag kollar på Big Brother. På torsdag ska jag flyga ner till Karlskrona för att gå på kadettbal med min underbara pojke men jag har lite skolsaker att ta itu med innan jag kan dra dit.

Detta ska jag göra till veckan:
  • Historia A seminarium om 1800-talet
  • Etik och Livsfrågor (distans) inlämning
  • Etik och Livsfrågor (distans) slutprov
  • Bioteknik/Eng C rapport

Postat av: Thess

Va?! Menar du att du är en av de som faktiskt klarar sig utan internet och datorn? orättvist ;p



I Karlskrona bor jag, komiskt! :p



Vart igenom läser du Etiken? Läste den själv för ca 1½ år sedan genom NTI.

2011-03-28 @ 08:45:26
URL: http://morriislajf.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: