Förberedelser inför pluggkväll

Dessa förberedelser har jag gjort;
  • Tagit av onödiga plagg så jag inte blir för varm och trött
  • Satt upp håret för att känna att axlarna får lite minskat tryck, lol
  • Gjort alla nödigheter på toan för att slippa göra det under pluggningen
  • Startat word och tagit fram min essay som jag ska jobba med
  • Startat spotify och slagit på min plugglista med b.la. Frank Sinatra och Queen
  • Tagit fram godispåsen med all tröstande choklad som ska hjälpa mig med energin
Detta har jag kvar;
  • Göra en kopp grönt te
  • Fixa ett STORT glas vatten
  • BÖRJA SKRIVA PÅ MIN ESSAY!!!!
Så, bara för det ska jag säga att innan 21.00 ska jag vara klar med min essay!
Belöning - Kolla på nyaste avsnittet av Pretty little liars och kvällens Big Brother.
Straff - Göra klart det i sista sekunden imorgon och riskera att det blir skit... ICKE!


Postat av: SOFIAS

fin blogg menade du väl:)?

2011-03-15 @ 19:45:18
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: