Ledig dag

Godmorgon söthuvuden!

Nyss vaknat och sitter och myser i sängen med datorn i knät. Egentligen skulle jag ha åkt in till skolan och haft utvecklingssamtal med mina lärare men jag har inte skrivit upp mig på någon tid så då får jag stanna hemma.

Fast bara för att jag inte är på skolan betyder inte att jag ska sova bort hela dagen och slösa bort tid.

Idag ska jag (om jag hinner):
  • Göra klart inför redovisning i Fysik (fredag)
  • Läsa klart historian och besvara alla frågor inför seminarium (tisdag)

Vad ska ni hitta på idag? :)





1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: