Lonely girl goes study girl!

Nu är jag ensam igen... blööö så tråkigt. Önskar jag bodde 1 meter ifrån Robin istället för 80000000000 m. Men bara 5 dagar till så får jag träffa honom igen! 

Kollade igenom min almanacka och till min stora förvåning har jag bara en grej nästa vecka och det är redovisning i Fysik B på fredag. Därför ska jag vara väldigt duktig och göra klart lite saker denna vecka så jag får ledigt närmare studenten. Har ju trots allt en rapport i Engelska/Bioteknik att skriva... . . 

Så, vad har denna kväll att bjuda på? PLUGGKVÄLL!!! :D
Konstigt nog så tycker jag att det ska bli roligt.... omg




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: