Solarienörd @ mamas work

Nyss Kommit ut från solariumet och en powernap på 15 min. Och nej, ni ska inte få en klassisk solariebild på mina ben som är blå av uv-ljuset. Tro mig, nakenhet får storbloggarna hålla sig till. Lite integritet har jag allt!

Just nu sitter jag och får en grymt skön massage så min stressade kropp får lite relax. Tog även med mig min historiabok och tänkte ta och läsa igenom alla sidor som läraren vill att man ska göra. Är runt 100 sidor så dags att börja då jag har seminarium om en vecka...

Förresten, tack Fanny för att jag fick köpa dina shakes!
Gynnade min plånbok väldigt mycket! :)

Auf widerehebe d eller vad det nu heter. Hejdå.
Postat av: Fanny

Varsågod :D

2011-03-21 @ 16:42:01
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: