Still studying....

Gah, detta tar ju aldrig slut. Mimmi kom förbi förut och jag hjälpte henne lite med att förstå om revolutionerna under 1700-1800-talet, historia är verkligen mitt starka ämne. Sitter just nu med en historiauppgift som handlar om källkritik och vittnesskildringar, riktigt roligt! 

Så ja, jag pluggar fortfarande 5 timmar senare... Och jag tänkte sitta kvar här till jag har gjort klart min historia. Imorgon kommer ju min älskling hem runt 7 och innan dess då ska jag vara pluggfri!

Mitt motto med skolan har alltid varit: Mina helger är heliga dvs. ingen pluggning får förekomma om det inte är något riktigt stort som jag behöver extra tid till.


Hur gör ni för att orka plugga?

en bild på mig från en photoshoot jag gjorde innan jul
Postat av: Anonym

Hatade att plugga då jag gick i skolan hehe. Blev ju som det blev då också. ;) Är riktigt imponerad av dig som pluggar så hårt! :) Är det tänkt att du ska plugga vidare sen?



sv: Ja, Lovisas blogg och hår är lovely! Finns en risk att jag också blonderar sönder håret haha, men ibland måste man väl chansa? ;)

2011-03-17 @ 23:36:22
Postat av: Anonym

Jag tränar. Då orkar man allt!

2011-03-17 @ 23:48:55



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: