Augusti - Sol, bad och skola!

Gud, det är ju redan augusti och sommaren har ju knappt börjat?! 

Om en vecka är jag i sköna Spanien och njuter av två veckors solsemester med Ellinor. Efter det så blir det direkt skolan som börjar den 24e. Konstigt nog så längtar jag efter skolan och alla människor som går i min underbara klass NV3.

Har äntligen kommit på vad jag ska göra för projektarbete i 3an. Det kommer att bli superbra men lite jobbigt för mig fysiskt och psykiskt men det kommer nog att gå jättebra. Tänker inte avslöja vad det är än för vill ju inte att någon ska sno min idé. Det mina vänner ska ni tänka på - håll era köngidéer för er själva. ;)

Nu väntar en smarrig pizza i ugnen på mig. Bye!
Postat av: Emelie

Hahah jag tycker vi kör hårt på idén du kom på!! ;D

2010-08-02 @ 23:03:11
Postat av: Anna

forever and always <3

2010-08-04 @ 10:38:48



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: