10 sätt att gå ner i vikt

  1. Stå upp på ett ben när du nördar vid datorn. Byt ben var 10onde minut. (Du kommer få bra balans och du bränner mer kalorier än när du sitter ner.)


  2. Bli allergisk mot allt förutom kött och grönsaker. (GI-metoden i all ära!)


  3. Ät allting som börjar på bokstaven F. Fiberhavregryn. Fibermacka. Filmjölk. Fisk. Fläskkotlett. Frukt. 


  4. Sila Coca-cola innan du dricker det. (Lite socker borde väl försvinna?!)


  5. Flytta ut på landet, sälj bilen och skaffa en cykel.


  6. Ät mat. Ut och jogga till du spyr. (Risk för bulimia finns, men vad är ett liv utan risker?)


  7. Skaffa en tragisk blogg om hur fet du är. (Folk kommer att mobba dig så du tillslut gör någonting åt din kula.)


  8. Bli en jojo-bantare. (För er som gillar att se resultat året om, positiva och negativa.)


  9. Köp Photoshop och skaffa vänner över internet som du aldrig träffar.


  10. Sluta ät!



Postat av: nicole

sv: va kul :)

jag såg henne live i Globen helt galet bra



Har du något tips om vad jag kan videoblogga om?

/Shoppaholly

2010-07-05 @ 14:30:28
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Lova

haha rolig blogg du har ;)

sv: tack så mycket !

2010-07-05 @ 15:38:04
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Anonym

tygpåsen från marc jacobs köpte jag i deras egna butik i new york!

2010-07-05 @ 16:36:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: