Dagen efter...

...en 18-årsfest är väldigt tröttsamt. Även om jag höll mig nykter och skjutsade folk hit och dit så är jag grymt sleten. Jag har även lyckats få ett myggbett på ÖGAT. Det mina vänner, det är inte okej.
Har nyss tagit mig hem från en svettig shoppingtur på Birsta med polackturisten Ellinor. Hittade lite smått och gott till mig själv som vanligt.


Nyss: min mamma är i köket och min plastpappa på övervåningen.
Mamma: - Vill du äta det här?
Plastpappa: - Vadå? Jag ser ju inte vad det är?
Mamma: -  Men åh, RESTER!
Plastpappa: - Nej, jag tar spagetti.


Peace out.



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: