Mår som jag förtjänar

Kom hem runt 2 igår och gick nog inte och la mig förrän halv 4. Pratade ett bra tag i telefonen med en urgullig pojke som var minst lika full som mig.
Kvällen var helt okej, lite drama här och där men det löste sig. Jag och Emelie skakade loss på dansgolvet och såg nog mest ut som fulla ledlösa tonåringar. Men kul hade vi i alla fall!

Nu ska jag slänga i mig en sen frukost. HEH.
Postat av: Sara

haha menar du de xD

2010-07-08 @ 12:48:57
URL: http://powersara.blogg.se/
Postat av: Fiona

sv: åh så tråkigt! dumma sverige..

2010-07-08 @ 13:05:41
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah, men skoj hade vi :D Hurru vi måste snacka om hur vi gör med resten av gatufesten! ;O

2010-07-08 @ 13:45:21



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: