Psykiatriprov

Varför blir det alltid plugga, pluggaaae, fluggaa, faagcca, faaceea, FACEBOOK(!!), när jag ska plugga till någonting viktigt? Idag har jag ett viktigt psykiatriprov som jag borde påbörjat för några timmar sedan över internet.
Visst, jag har egentligen sommarlov(!!!) men jag har ju fortfarande denna distanskurs i Psykiatri att bry mig om. Den kommer att ha en stor mening för mig i framtiden då jag ska plugga vidare till polis och det kan ju vara en fördel att få bra betyg.
Nej, nu ska jag slå igång provet och leva mig in i demens, störningar och annat roligt som kursen innehåller.
C ya!



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: