Plugghalvdag

Godmorgon gott folk!
Sov 10 timmar inatt så jag kan inte klaga på att jag är trött idag.


Sitter just nu vid tvn och pluggar lite på min distanskurs där jag ska jämföra två religioners syn på sjukvården. Min kurs handlar om att bemöta människor i vården. Inte för att jag tänkte jobba inom vården men konsten att tala till människor oavsett religion, åsikter osv har alltid intresserat mig!

Jag har läst Psykiatri, psykologi och nu denna. Kan inte bli bättre och mer intressant! Dock blev aldrig Psykiatrikursen fullständig då det strulade sig med att hinna med 16 veckors praktik samtidigt som att gå i skolan på heltid så var lite fail från skolans håll att jag inte fick fullgöra den. Men vem vet, efter studenten kanske jag gör det igen! :)


Min nuvarande position:
I soffan framför tvn som pappa kopplat ihop med en mediadator och vårt kickass-ljud.




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: