Hjälp, min son är sverigedemokrat!

Det här måste ju vara det onödigaste och knäppaste AB gjort en artikel om. Varför i helvete, ursäkta språket, bryter man kontakten med sin son bara för att han har en annan politisk inställning?
Handlar inte Sverige om yttrandefrihet och en mamma ska väl stå bakom sitt barns beslut även om de inte är de
bästa alla gånger.
Visst, om ungen mördar någon så är det väl inget att stå bakom, men det är ju ändå ens son?!

Konstiga människor det finns...
(bilden är en länk)
Postat av: Niklas Lindgren

Vad det visar är att propagandan mot sd är så stark att den i detta fall till och med kunde övervinna moderskärleken.

2010-10-10 @ 13:50:38
Postat av: MISS TILLY

Jo men allt SD säger är inte fel och det beror ju helt på hur "mycket" sverigedemokrat man är, finns rasister och det finns dom som anser att invandringspolitiken borde ändras..

Jag röstade inte på dem men har en pappa som gjorde det och jag avslutar väl tusan inte dotterskaper med honom för politik?!

vi alla har olika åsikter, sånt man får leva med.. sånt kommer man stöta på hela livet så bäst att vänja sig..

2010-10-10 @ 18:56:00
URL: http://mstilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bättre att behålla kontakten och mobba intensivt. Speciellt om man är mamma kan man ju lägga laxermedel i maten etc etc.

2010-10-10 @ 20:53:45
Postat av: anna

"Handlar inte Sverige om yttrandefrihet"

ha ha..... lilla människa. du låter mig inte ens tycka vad jag vill utan att du vill skicka tillbaka mig till nians skolbänk. jävla dubbelmoral där du!

men då säger vi så jag hatar negrer och all jävla religion. och du låter mig tycka det eftersom sverige handlar om yttrandefrihet :) TOOOOOOPPEN!

2010-11-05 @ 03:17:30
URL: http://annaaborjesson.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: