Dietdag 1 ;)

Hallå hallå i stugan där!

Är på skolan helt i onödan idag känns det som då jag bara ska lyssna på en redovisning och sedan gå igenom lite inför min, Cillans och Mallys redovisning imorgon. 

Äter just nu på en nutrilett Brownie bar och det är übeeeergott!! Kommer inte att vara lika strikt dessa veckor med att äta BARA  nutrilett utan kommer att byta ut kanske en måltid då och då till riktig mat för att lättare kunna övergå till nyttigare måltider i framtiden.

Ikväll blir det till att plugga ihjäl mig för har väldigt mycket som ska vara klart denna och nästa vecka... Så min blogg lär inte vara lika aktiv men ni överlever nog ändå.



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: