Min helg i Karlskrona

Jag har inte orkat att blogga sedan jag kom hem i förrgår av den simpla anledningen till att jag har haft en hel del sömn att återta. 

Tyvärr måste jag börja med att säga att jag inte har några bilder då det var fotoförbud och då tog inte jag med mig min systemkamera då jag ändå inte fick använda den. Tog några bilder innan men tiden fanns inte för att ta några seriösa bilder då vi gjorde saker hela tiden.


Kan försöka summera helgen lite smått med att vi i fredags hade en 30/40-tals fest där vi åt en väldigt god tvårätters-middag, sjöng en hel del visor med tillhörande snaps och sedan hade efterfest till på morgonen.

Klev sedan upp halv 8 på baldagen för att åka till frisören och fixa håret inför kvällen. Efter håret var fixat och klart så fick alla tjejer sushi och champange vilket var väldigt muuuuumsigt. Trodde aldrig jag skulle gilla sushi men oh så gott det var! Under tiden vi väntade på att få åka hem spelade vi biljard och hade det allmänt trevligt.

Vid 17 drog vi in till marinmuseumet för att ta porträttbilder. Den bilden kommer om några veckor så den lägger jag ut då! Efter det så ställde vi upp oss parvis i ett långt led framför en trappa. Längst upp på trappan stod kommendören och hedersgästen med sina fruar som vi en och en skulle gå fram till och hälsa på. När vi gjort det så kom vi in till ett annat rum där 30 andra gäster stod uppradade som vi behövde hälsa på. Därefter fick vi en välkomstdrink, sätta oss vid borden, äta trerätters och dansa vals med våra män. Även här slutade inte efterfesten förrän på morgonen... sömn vad är det?

Dagen efter två dagars konstant supande så blev det brunch klockan 12 med ytterst få sovtimmar bakom sig. Tog oss alla en återställare och drog till deras "klubbhus" och fortsatte festen där tills det var dags att dra till flygbussen.

Jag har haft en helt otrolig helg som jag tror inte många får uppleva i sitt liv. Är grymt tacksam för att jag fick vara din baldam Robin. <3 

här är lite bilder som jag lyckades ta med mobilen









Mer bilder kommer sen för jag vet några fler som tog bilder :)



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: