Studiedag

Idag har jag studiedag så vi ska, enligt skolan, studera hemifrån. Och jag tänker vara så duktig så att jag gör det också. Har tre viktiga saker att ta itu med och jag tänkte vara klar med det innan imorgon kväll och då måste jag lägga på ett kol nu.

Ang mitt relationsbreak med FB så har jag inte fått någon abstinens än, men har varit frestad att trycka på ikonen på min iPhone men ska ICKE göra det än. Roligt att se hur länge jag klarar mig. Vi ungdomar är allt för beroende av sociala nätverk, sjukt!!



Postat av: AMANDAFOTO

Sv; Men jag har sett en som gjort så med en xperia, och jag har en sådan.

2011-02-03 @ 15:12:35
URL: http://amandafoto.webblogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: