Studyday + badtunneday = Nice day! :D

Haha tänkte skriva ordet awesome nu, men min överanvändning har övergått till ÖVERanvändning. Awesome!

Skämt åsido, idag måste jag plugga mellan 11.30- 17.30 med nån mat/drickpaus här och där. MÅSTE få klart min uppgift nu och sedan ska jag redigera the final touch på historiafilmen. 

Appropå film så har jag lyckats få ett stort fail på film från igår när jag skulle visa min vän Sara att jag kunde göra något coolt utan mina händer.. Lägger in den i ett nytt inlägg så får ni skratta... . . . . . 

Ikväll blir det badtunnebadning med tjejerna från klassen! WOHO!




1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: