Sunny morning!

Startat min dag med en underbar blåbärssmoothie. Solen skiner ute... som sol. Okej, jag är ingen poet men det är väldigt fint väder ute idag och undra om man ska ta en promenad. Försöker tvinga på Sara nu som kommer på alla möjliga ursäkter men jag ska nog få med henne ut.

Hah, Sara hade inga uteskor så vi drar till gymmet istället, väldigt bra kompromiss måste jag säga. Ska bara lägga in all bilder från igår och fräscha till mig lite så ska jag skutta iväg till Etic och köra på ett skööönt gympass.

Have a nice day everybody!

MUUUMMMMMAAAAA MUMMMMM MAMAMAMSS



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: