Morgonjogg

Godmorgon gott folk!

Lyckades pallra mig upp imorse för att ställa mig på löpbandet i 20 min. Orkade bara springa 5 min då mitt knä strejkade men nu är det bara att fortsätta och ta på mig knäskyddet så jag klarar mitt mål på 2 km under 10 min! 

Nu ska jag äta mumsig frukost och sedan åka med mamma till hennes jobb, sola och vandra mot skolan. 

Hörsssss

Postat av: Josefin

Svar: Tyck att det är pinsamt då! :)



Men själv så tycker jag inte att det är lika, jag har större text, färg, och typsnitt. Och om du menar texten, så har jag haft så länge, bara att jag gjorde om det till en bild, när jag fixade ny design! :P



Hon skriver själv, inspireras inte kopiera. Och ja, jag inspirerades av hennes "innan du kommenterar". För de ser långt ifrån likadana ut varandra! :)

2011-01-10 @ 08:45:07
URL: http://sssummer.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: