Dagen är här...

då jag kollar in min blogg igen. Jag har inte öppnat eller skrivit något på min blogg på 2 månader?!. Om jag vore Kissie nu så hade jag väl dött för 1 mån och 29 dar sedan...

Anledningen till varför jag inte orkat denna blogg är för att jag kämpat som en gris i skolan och lyckats ta studenten! Jag har även haft en hel del på gång med jobb hit och dit, som jag fått både i sommar och i höst! JIIPPII!

Vet ej om jag ska återuppta denna blogg eller inte men blir sugen nu när jag sitter och kollar tillbaka i arkiven.

Nu undar ni väl också hur det går med min viktresa? DET GÅR FINFINT! Eller nja, jag har inte dietat eller tränat så mycket sedan 2 månader tillbaka MEN jag har inte gått upp något :] I måndags började jag på shakediet igen och jag tänkte köra denna och nästa vecka ut! LOVELI! Så jag kanske kör en update här på bloggen om hur det går :)

yes, jag hade två plakat.. så är det att vara divorce-kid.



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: