100-DAGARS FESTEN!

Fyfan vilken underbar helg det har varit. Perfekt start på lovet fast ne... JAG ÄR SJUK :(

I lördags var det den officiella 100-dagars studentfesten på stadshuset och förfesten blev hemma hos Robin med tjejerna från klassen och.. Robin. Ensam kille med 6 tjejer, niiiiice! Hade grymt roligt och vi alla blev lite på sniskan vilket gjorde att det blev ännu mer roligare när vi kom till bussen.. No comments! 

Vi dansade loss som små barn och jag kan nog tala för alla att vi hade en grym kväll! :D


Snodde lite bilder från Foxy Roxy!

Me and the girls!


Min söta älskling


Hey dubbelhakor.. . . . . . . . 


Retardgänget.se


HE HE HE


Jag och sötanna som jag även fixade håret på så hon ser ut som en liten ängel :')


Denna bild får markera slutet på kvällen och hur full jag egentligen var.. TITTUT!
Postat av: mia

sv: åh tack så jättemkt :D jag älskar att vara rödhårig :) Hur mår du? kram

2011-03-07 @ 12:26:01
URL: http://amoramizade.blogg.se/
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

haha, ja bettan låter som en bil :D gammla bettan lixom ^^



tack för din röst på namnet Effy!<3

2011-03-07 @ 20:44:01
URL: http://improvme.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: