Äntligen lov!

WOO NU HAR JAG LOV!!
...men först ska jag göra ett prov i min distanskurs Etik och Livsfrågor. Bara 1 månad kvar av den kursen så bara att kämpa på!

Hittade ett par superfina smycken på stan idag som jag tror skulle passa superbra till min klänning. La undan dem till på måndag så jag hinner tänka igenom mitt köpbeslut. Tufft att leva med en studentbudget kan jag lova, går inte att köpa vad som helst när som helst. :(

Ikväll kommer Robin hem vid 22.00 så ska hämta honom på tågstationen sedan försöka hinna med lite fredagsmys om jag inte däckar på soffan då jag varit vaken sedan 7.

HAVE A NICE LOV EVERYBODY/ALLIHOPA! PUSS! :D



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: