Äntligen..

..klar med fysikhemprovet. I alla fall till den del att jag vet att jag klarar godkänt betyg. Tänkte försöka göra lite mer på provet imorgon på fysiklektionen, om jag orkar. Annars så är det bara att ta tag i pluggningen inför seminarium om EU på fredag. Det är tufft att plugga natur, men det finns ingen annan utbildning som ger så bra förutsättningar för högskolan!! :)

Jag vet att jag skriver mycket om skolan, men hey.. bara tre månader kvar så nu ger jag verkligen allt för att klara det. 

Postat av: Annika

Kul att du gillade den :)

Blått till blå ögon är underskattat.

Måste säga att du är strong som orkar plugga natur

2011-03-03 @ 12:46:01
URL: http://blushrush.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: