Bilder på mig när jag vägde mindre + min högsta vikt + bild på mig idag!

Det är så jobbigt att tänka på att jag varit mycket mindre än vad jag är idag.. Men snart är jag där igen och det lär (läs: SKA) jag vara innan årets slut! Här är några bilder från den tid då jag kände att jag och min kropp samarbetade och en hemsk bild på hur jag såg ut med min övervikt...

Mina ben var hälften så stora som nu. 10 kg gör mkt.




Damn, att jag vågade använda magtröja... men kommer ihåg att min mage var grymt nice här och att mina jeans, som jag har på mig på bilden, var väldigt för stora för mig. Tränade en hel del basket!



jag efter jag gått upp mer än 17 kg. Dubbelhakan och mina bröst var enorma... fyfan.
ALDRIG IGEN!!! att jag ens vågar visa denna hemska bild... mår illa av den.


JAG IDAG!!!


jag för typ 3-4 kg sedan = några veckor sedan
Har dock på mig ett par tights med nån typ av gördel som håller in min mage... haha!


Undra vad som gick snett under de där 3-4 åren..
Jag ska aldrig försätta mig i den där situationen igen att jag känner mig fet och ful.
Postat av: Lami

sv: hennes? haha, det är två killar ;D

2011-03-23 @ 08:00:58
URL: http://raptura.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: