Dag 11 och 12 - pulverdiet

Jag vet att ni alla har saknat mig i helgen och att era F5-knappar har gått varma...

Jag har varit lite badgirl i helgen men jag är ju bara människa. Igår var jag ut med min pojkvän på krogen och det blev ju en och annan cider, shot och gott. Detta förstör ju självklart min pulverdiet men bara för att man slarvat en helg så betyder det ju inte att hela skiten är förstörd.

Jag har inte gått upp något i vikt OCH jag kommer att fortsätta med pulverdieten till på onsdag! Och efter jag kommer hem från Karlskrona så blir det pulverdiet blandat med nyttig mat! AWESOME!

Nu är det bara SEX DAGAR TILL BALEN!! Börjar bli vääääldigt nervös.
Postat av: Elina

Haha, vet hur det är. jag jobbade natten i fredags, och för att klara det var jag tvungen att äta en sallad. Jag får ångest typ!



Men, om man äter påsar ändå så förstör man inget. Nog för att du drack mer än kaloriintaget du har i vanliga fall - but what the heck! man måste få unna sig för att man är duktig med.

2011-03-27 @ 19:15:19
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Aw tack så jättemycket! :D

2011-03-27 @ 19:17:02
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: Js

Hejsan, hur har din helg varit?? :)

2011-03-27 @ 20:07:18
URL: http://saavurdic.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: