Dag 7 - pulverdiet

Inne på den sjunde dagen med pulverdiet och jag kan väl börja med att säga att jag är helnöjd med resultatet hittils. 
- 2,0 kg

Jag trodde aldrig när jag började att det skulle gå såhär bra. Min motivation till att lyckas blir bara större för varje dag som går. Visst saknar jag mat men det är inget jag går runt och tänker på för man vänjer sig snabbt med att dricka shakes (som f ö är väldigt goda). Jag tänker fortsätta min viktresa även efter balen och det är jag superpepp på!
På studenten kommer ni se mig i en finfin klänning som sitter som smäck på mig. ;)


Till er som tvivlar på att börja ta tag i era kroppar:
SLUTA KLAGA, UPP OCH HOPPA OCH GÖR NÅGOT ÅT DET!
Det går inte att bli av med all sin övervikt över en dag vilket jag hoppas ni är fullt medvetna om. Att gå ner i vikt är en livsstilsförändring vilket jag valt att genomgå för att må bättre främst i mitt inre och mitt yttre. Men istället för att sitta och klaga på hur man har det och samtidigt proppa i sig massa onyttigheter så har ni ett val: Att göra något åt det eller att helt enkelt förbli instängda i era kroppar.


Inspirationsbild. Kan hon, kan jag!
Postat av: M E R E I

- go girl!

2011-03-22 @ 12:55:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Annika

SHIT! Jag ser typ precis ut som bilden till vänster. Då finns det alltså en chans att jag kan få till det som bilden till höger haha :) Ut på promenad nu direkt

Ha en bra dag kram

2011-03-26 @ 10:37:31
URL: http://blushrush.blogg.se/



1. Skicka INTE reklam om din blogg, är den intressant så kollar jag själv och avgör det.
2. Jag tänker inte rösta på dig i någon tävling.
3. Jag är awesome

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: